Handelsbetingelser

Ved køb af et eller flere produkter gennem denne webshop accepterer du følgende betingelser:

Når du køber et produkt, fraskriver du dig automatisk din 14-dages fortrydelsesret, da det drejer sig om et elektronisk virtuelt produkt, som leveres og tages i brug med det samme. (Dog skal du være opmærksom på, at der i sjældne tilfælde kan forekomme fejl, og at du måske ikke modtager dit køb øjeblikkeligt. Hvis dette sker, bedes du kontakte os på mail: support@mineclub.dk).

Derudover accepterer du, at du er over 18 år gammel ved gennemførslen af dit køb. Hvis du ikke er over 18 år gammel, accepterer du, at du har fået tilladelse til at gennemføre dit køb af enten en forælder eller værge, før du gennemfører dit køb gennem vores webshop.

Vi forbeholder os altid retten til at udelukke enhver Minecraft-bruger ved brud på vores regelsæt, som kan findes ved at skrive "/regler" inde på Minecraft-serveren MineClub.dk's hub. Dette betyder, at køb gennem webshoppen ikke fratager dig pligten til at overholde vores regelsæt. Ved brud på vores regler forbeholder vi os retten til at fjerne dine køb. Dog vil dette kun ske i ekstremt sjældne tilfælde efter flere advarsler. Der vil ikke være mulighed for refundering af købet ved udelukkelse eller fjernelse af produkter i forbindelse hermed. Derudover forbeholder vi os altid retten til at udelukke enhver bruger fra vores netværk, hvis vi vurderer, at brugeren er skadelig for fællesskabet.

§1 Terminologier:

  • "Produkter/Fordele" henviser til alle digitale produkter, som kan tilkøbes af din bruger på vores Minecraft-server gennem webshoppen her.
  • "Rank" henviser til en fordel, som du modtager gennem et digitalt produkt. Et Rank er personligt tilknyttet din konto og varer, indtil det enten udløber, serveren lukker, eller der foretages et serverreset.
  • "Permanent" betyder, at man beholder det købte, indtil enten MineClub.dk ophører, eller serveren nulstilles, og alle mister deres optjente genstande på serveren. Permanent er kun tilknyttet den konto, hvorpå produktet er købt. Det er altså ikke muligt at flytte permanente køb uanset årsag.
  • "Fraskrivelse af din 14-dages fortrydelsesret" betyder, at du ved køb fraskriver dig din 14-dages returret. Vi refunderer derfor ikke betalinger, uanset årsagen, da produkterne, der er tale om, er digitale produkter, som leveres og tages i brug med det samme.
  • "Bruger"/"Minecraft Bruger" refererer til den Minecraft-konto, hvorpå produkter, der bliver købt, bliver tildelt. Man har selv ansvaret for sin bruger, og vi står ikke til ansvar ved deling af loginoplysninger til ens Minecraft-bruger.
  • "Server"/"Minecraft Server" henviser til den Minecraft-server, hvorpå man tilslutter sig MineClub.dk, hvor vi tilbyder alle at spille gratis.
  • "Adgang" refererer til de fordele, som man kan købe, og som man ellers ikke har adgang til. Man skal købe adgang, før man får adgang til unikke fordele.

§2 Reklamation:

Da alle køb gennem vores webshop er elektroniske/virtuelle produkter, er der ingen reklamation. Alle kommandoer samt fordele, du modtager gennem dit køb, forbeholder vi os altid retten til at ændre uden kompensation for eventuelle tab af fordele. Dette vil dog som udgangspunkt kun ske som en sidste udvej ved fejl i de systemer, vi benytter os af. Sker det, at en fordel vil blive fjernet, vil vi selvfølgelig efter bedste evne forsøge at kompensere for tabet gennem andre fordele. Vi forbeholder os altid retten til at ændre beløbet på et produkt. Dog vil dette aldrig kunne resultere i ekstra opkrævning for et allerede købt produkt. På samme måde vil vi ikke refundere, hvis produktet falder i pris.

§3 Konto Sikkerhed:

Vi (MineClub) står ikke til ansvar, hvis kundens konto bliver udsat for uautoriseret brug af konto'en. Derfor anbefaler vi (MineClub), at kundens kode er stærk, og at kunden holder koden privat, så andre ikke får adgang til det.

Vi (MineClub), anbefaler at ens kode er med specielle tegn, store bogstaver, tal og små bogstaver og ikke ligner nogen af de andre koder som kunden har på eksempel Facebook, Inc. eller lign..

§4 Svindel:

Vi (MineClub) forbeholder sig retten til i ethvert tilfælde af forsøg på svindel, at udelukke alle kontier, der benyttes og dermed fratage kunden ret til refundering. Vi (MineClub) forbeholder sig retten til at politianmelde svindel.

§5 Marketing & Notifikationer

Vi forbeholder os retten til at sende kunden eller andre som er registeret i vores system, at sende e-mails eller notifikationer via vores applikationer eller tredjepart platforme som vi administrere. Disse emails og notifikation kan indeholde men ikke begrænset til, marketing, tilbud, driftsinformation eller undersøgelser.

§6 Andet:

At videresælge købte fordele og genstande fra webshoppen på Minecraft-serveren MineClub for rigtige penge (DKK, USD m.v.) er forbudt. Dette gælder også salg af selve ens Minecraft-konto, hvorpå man har købt et produkt. Brud på dette vil resultere i udelukkelse fra netværket uden kompensation for eventuelle tabte køb gennem webshoppen. I forbindelse med et reset af vores servere forbeholder vi os altid retten til ikke at gensende tilkøbte produkter.

Ved yderligere spørgsmål eller behov for dybdegående forklaringer, er du velkommen til at kontakte os på support@mineclub.dk. Som udgangspunkt forsøger vi at besvare e-mails inden for 3 hverdage, men i ferieperioder kan der gå længere tid.

§7 Klag

Hvis kunden ønsker at benytte en klagemulighed, opfordrer vi, at kunden kontakter os inden og forsøger at løse problemet internt først. Hvis kunden ikke føler, at kundens behov kan blive opfyldt hos os, kan en tredjepart såsom Den Europæiske Union eller Forbrugerombudsmanden agere som mellemmand og stå for behandlingen af klagen.

Som kunde bosiddende i Danmark, kan du se dine klagemuligheder her

Som kunde bosiddende i et andet EU land, kan du se dine klagemuligheder her